Hati Dai'e Itu..

Posted by Syafarah Sunday, June 28, 2009


"Hati dai'e itu.. Lapang seluas padang"

Dai'e mesti menerima segala kritikan dan nasihat daripada sesiapa pun jua. Lapangkan dada..

5 comments

  1. nakayamin Says:
  2. waaaa~~~ wajah baru...

     
  3. Syafarah Says:
  4. salamm

    reborn=wajah baru maa..
    ape kena mengena ngn post nih????

     
  5. nakayamin Says:
  6. xtak kaitan...hahaha...syaf..ajaq aku camna nk wat blog camni...camna nk wat bg klu org nk baca...kena read more? pastu camna nk bg ada trafik blog?

     
  7. f Says:
  8. secara jujurnya,
    hati sukar dijaga, mudah sensitif bla bla bla..

    jadi, kena lapangkan dada menerima kritikan..proses pembelajaran..

    cakap mcm senang jek kan syaf?yang merase yg akan 'terase'..hu2..betui x?klo x betul, ckp jek..ana lapang menerima kritikan..=)

     
  9. Syafarah Says:
  10. salam..

    farah, btol la ttu. kekadang yang menulis ni pun cepat terase dan merasa.. kalau kemungkaran dibuat dan terasa, alhamdulillah. tapi kalau kemungkaran yang dibuat, tapi tak terasa tapi termerasa jugak, tu yang parah. iman tidak lagi mejadi hakim dalam amalan, tapi nafsu bermaharajalela..

     
bookmark
bookmark

ShoutMix chat widget