"saye ok.."

Posted by Syafarah Sunday, August 16, 2009

salam alaik..

ni adalah petikan daripada utusan (kipas kuat nih..)

________________

KOTA KINABALU 16 Ogos - ``Saya ok, tiada masalah dan tidak terkejut,'' kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin ketika diminta menceritakan pengalamannya selepas helikopter dinaiki terpaksa melakukan pendaratan tidak dijadualkan di Tuaran hari ini.

Helikopter Nuri yang membawa Timbalan Perdana Menteri dan 14 yang lain melakukan pendaratan tidak dijadualkan di Impian Jadi Resort, Tuaran akibat cuaca buruk.

Muhyiddin dalam perjalanan dari Kudat ke Kota Kinabalu untuk merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Penampang.

``Saya lega kita ada juruterbang yang bagus yang merasakan adalah tidak wajar untuk meneruskan penerbangan ke Kota Kinabalu kerana cuaca buruk.

``Jadi, kita mendarat di Tuaran. Tiada apa pelik berlaku. Dia (juruterbang) telah melakukan perkara yang betul,'' katanya pada sidang akhbar di Terminal 2, Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu selepas mengakhiri lawatan sehari ke Sabah hari ini. - Utusan

_______________________

kalau ana kat tempat die, dah lame dah tahmid tak henti-henti. ye la, banyak wat dosa, tak sempat nak taubat lagi.. tak sempat nak tambah amal lagi.. kang tak memasal tak sempat nak sume-sume tuh kan.

lagi satu. kalau ana kat tempat tu kan, dah lama ana consider, "ape la dosa haku sampei jadi cmni ek? haku ade wat salah kat sesape ke??".. hehee..

the rest, you know the story..

p.s- "tiada masalah, tiada terkejut"? wah, SUPERHERO!!

6 comments

  1. rAy juni0r Says:
  2. tuaran??ooo..kampungku...terasa rindu..huhuh....

     
  3. ~OcEaNuS~ Says:
  4. maybe dia nk ckp yg dia tak panik..... atau dlm erti kata lain, berserah? cos he trusted the pilot's ability.. mungkin jgk petikan tu utk menyedapkan hati pilot yg bkenaan, sort of a compliment?

    sy hnya cuba utk tidak mnjadi trlalu kritikal dlm kes (helicopter) ni. kes lain no comment.

    Word verification brand perfume: Aramis.

     
  5. iLhAm_bEcKs Says:
  6. ambOih..
    xpe kak,kte sngke baekpunye pd die okeh??
    heee..

     
  7. Syafarah Says:
  8. salam..

    @ray:
    oo..kampung hmp ka..jeuhnye la kl nek bas kan..

    @nana:
    maybe la kan..my post kinda like judging him..who m i to judge?? huhuu..
    i jz wanna to hilight the RED DIALOG only..huahua.. if he reads this, plz think bout it.. but, fat chance, isnt it?? for him to read my blog.. ya la, rakyat biase je.. tambah2 lagi, x membayaq cukai kn.. huahua

    @ ilham:
    ye ye.. pk baek punya.. kak nk die pk je.. yg kaler merah tu.. suke suki je tuduh bapak atuk orang pengkhianat,kn??????

     
  9. rAy juni0r Says:
  10. sejam jer dr airport..xjauh pon..tp bse r org beso..mne nk nek krte..hhuhuu...well, evertg dh slmat..dats good...

     
  11. Syafarah Says:
  12. @ray:
    oooo..hahaa..nek heli le kl besaq..eh,nk join gk..nek heli je la..pehtu,blk semenanjung blk (wahhhh,manyaknye duit haku,eh duit utang ropenye..huhu)..
    isshhkkk ray,pliz dun support him..huh, y so many ppl back him up (act, 3 org jek)????

     
bookmark
bookmark

ShoutMix chat widget