Iklan Sikit..

Posted by Syafarah Saturday, December 20, 2008

Assalamualaikum wa rahmatullah & salam sejahtera to all,

Ade tambahan sikit je..

Ana ada jual gelang kristal (Swarovski dan kristal biasa). Hand-made (mak ana buat).
Boleh la singgah web kat bawah untuk tengok gelang-gelang beserta harganya sekali.

http://www.giezmo-ent.com/sarah/index.htm

Ada banyak lagi di Sarah's Collection


Giezmo Enterprise adalah company abang ana. Specialise in designing + hosting websites. Boleh la singgah jugak web die kalau ade yang berminat.

http://www.giezmo-ent.com

Syukran.. \(^_^)/

5 comments

  1. Ayat yg rilex.
    khas untuk remaja yg sempoi dan steady.
    Anda pun boleh menjadi Daei instead of ULAMA.
    syikdihalak.

     
  2. Anonymous Says:
  3. tuh ar emma penah gtau kan dlm bas?
    jangan tinggalkan kami2 yang dah terkeluar daripada landasan kereta api jika ada mereka yang dilandasan yang betul. Kene bagi dak2 tuh baca benda2 ginih..hihi

     
  4. Syafarah Says:
  5. assalamualaikum,

    to brotjer_kingx: ana x layak jd ulama'.. tapi, walaupon xsempurna, DAI'E adalah wajib bagi semua muslim.. syukran for dropping by..

    to EmmaSz: thx sebab belikn tiket ke shah alam.. hehehe.. kami banyak fikir lepas kita bncang dalam bas. sori ye emma, km xsempurna, kita sama2 cuba jadi dai'e yg ikhlas duk kt landasan ketapi dengan mengajak yang terkuar landasan untuk masuk blk.. *peace*.. syukran gak sbb masuk blog x seberapa ni.. :)

     
  6. Sengal Ubi Says:
  7. Isu hudud dan qisas yang dicetuskan oleh pemimpin PAS baru-baru dibidas dengan hebat oleh masyarakat, terutamanya pemimpin-pemimpin UMNO yang menganggap itu hanyalah gimik politik semata-mata.

    Inilah masalah apabila manusia lebih menjunjung perlembagaan yang dikarang oleh manusia daripada mengangkat perlembagaan yang diturunkan oleh Tuhan.

    Terang-terangan hudud dan qisas dinyatakan dalam Al-Quran dan percaya kepada kitab itu adalah Rukun Iman, namun umat Islam masih lagi mahu mempertikaikan.

    Bila agaknya orang Islam mahu bersatu daripada pemahaman Islam berdasarkan politik dan tentunya di pengadilan nanti, kita tidak menggunakan perlembagaan untuk dihisab.

     
  8. Syafarah Says:
  9. assalamualaikum,

    to sengal ubi: inilah agenda yang berjaya dilakukan oleh Snouk Hurgronje; pemisahan antara Islam agama, sosial dan politik. malaysia ('negara islam') sekarang mengamalkan sekularisme.

    kak xpaham, kenapa perlu x setuju tentang apa saja pihak lawan usulkan? kalau baik, terima ja la. ni pun nak gaduh2. X MATANG. KALAU MACAM NI LA KEADAAN, JANGAN JADI PEMIMPIN NEGARA. diorang x sedar lagi bahawa diorang adalah wakil RAKYAT, wakil suara2 kita. bukan wakil PARTI, bukan WAKIL MENEGAKKAN KEMENANGAN PARTI. siap sedielah diorang, kalau x sedar lagi akan tanggugjawab dan amanah yang dipikul, kt akhirat kelak jawab la kat Hakim of all hakims, Allah Almighty. nak sogok camne kt Allah? berapa juta nk sogok kt Allah?? ape2 la, nanti kak kene tahan lak.

    kesimpulannya, kite lah pencorak kepimpinan negara akan datang. jangan jadi macam Fathi Yakan ckp: (lebih kurang cmni mksdnye) 'dunia ni penuh dengan pemuda2, tapi pemuda2 yang kosong, xde guna dan x memberi apa2 harapan'. so, kita nak jadi pemuda camna?? fikir2kan..

    BANGUNLAH WAHAI PEMUDA! KITA XDA MASA NAK KAPEL2! XDA MASA NAK SENANG2! XDA MASA NAK MANJAKAN DIRI! TANGGUNGJAWAB BESAR MENANTI KITA DI HADAPAN!

    FIDAK 2015, SYARIAH 2020, INSYAALAH TERCAPAI..

     
bookmark
bookmark



ShoutMix chat widget